How much the game will cost after the launch?

(I feel my bad English, I am Spanish)
I discovered this game a few days ago, I don´t know why I did not know, since I am a big fan of x com, I wanted to buy it but at the moment, but I don´t have the money. I would like to know if, in the final release of the game, its standard price will remain at 30 or it will change.Can someone give me an idea of the cost?

They said it will be more expensive at the time of release. There was even something that pre-orders will go up? Today cheapest version is near 30 USD. Standard games at Steam cost something between 40 USD to 50 USD so I think this will be also the case with Phoenix Point. No matter that this is treated as indie game for now. Scope of this game is really big so I think this will become an AA project, (or how you call bigger and more ambitious games?).

It’s a damn sight better than my Spanish…

Bienvenido :slight_smile:

alguien sabe español eso me ayudara bastante :joy::joy:
one person knows some spanhis,that will help me a lot :joy:

1 Like

Lo que te dicen por arriba es que ahora lo puedes comprar por 30 dolares (la opción más barata), pero que para cuando salga subirá el precio, y que el precio normal para un juego en steam sería de 40 a 50 dolares, pero vamos que aún no se sabe.

Tienen planeado cambiar la pagina web donde venden el juego, y cuando lo hagan cambiaran los paquetes y precios. Segun lei hace algun tiempo, no se si todavia tienen el mismo plan, elminaran el paquete de $30 y dejaran solo el de $50. Cuando haran el cambio? No han confirmado una fecha que yo sepa, pero you no contaria con que se tarden.